Vragen & Antwoorden

​Ik zie op de foto`s het beeldmerk Hollandsekaart staan of andere beeldmerken, is dit ook terug te zien op de kaarten die ik koop ?
Nee, dit beeldmerk staat alleen op de foto`s in onze webshop, alle kaarten worden geleverd vrij van dit beeldmerk. 

Wat is het formaat van de ansichtkaarten?
Dat is verschillend.  Standaard leveren wij het normaal ansichtkaart-formaat. Wanneer dit afwijkt dan vermelden wij de juiste afmetingen van de kaart.   Zie je dus geen formaat staan, dan wil dit zeggen dat deze kaart het normaal ansichtkaart formaat heeft.

Ik ben opzoek naar een bepaald merk/type kaart, maar jullie bieden deze niet aan.  Kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Jazeker, wij vullen bijna dagelijks de webshop aan met nieuwe kaarten. Wij staan open voor nieuwe merken. Staat je favoriet er niet tussen,
aarzel dan niet en neem gerust contact met ons op, wij zullen dan ons uiterste best doen om je favoriete merk toe te voegen.


Verzendkosten en gratis verzending ;  Hoeveel verzendkosten worden er gerekend en wanneer verzenden jullie gratis ?
Wij verzenden volgens de tarieven van PostNL ,  het totaal wordt gedurende het bestelproces berekend. 
Wij verzenden vanaf €25 gratis (Binnen NL)  naar België vanaf €150


Wat is de levertijd van mijn bestelling ? 
Wij verzenden bestellingen binnen 24 uur mits met IDEAL betaald.
Wanneer je kiest voor bankoverschrijven verzenden wij binnen 1-3 dagen.
Bestellingen in het weekend worden op maandag verzonden.  Bestellingen op feestdagen worden de eerst 
volgende werkdag verzonden. 

LET OP : Bij acties worden de bestellingen binnen 1-2 dagen verzonden.

Hoe verzenden jullie mijn bestelling? 
Wij besteden veel zorg aan het juist verpakken van je bestelling. Allereerst verpakken wij alle kaarten in folie zodat deze altijd goed zijn beschermd. Daarnaast maken we gebruik van verschillende verpakkingsmaterialen afhankelijk van de grootte van je bestelling. Zo hebben wij verschillende soorten brievenbusdozen, enveloppen, en voor de grotere bestellingen verzenddozen.  Heb je zelf nog speciale inpakwensen?  Vermeld ze gerust bij de opmerkingen tijdens het plaatsen van je bestelling. 

Wat zijn de betaalmogelijkheden ? 
Wij bieden diverse betaalmogelijkheden aan.  O.a. IDEAL - Bankoverschrijving, Paypal. Let bij bankoverschrijvingen goed op dat je het juiste betaalkenmerk omschrijft. 

Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe werkt dit en waar kan ik deze invoeren?
Wanneer je in je winkelwagen bent zie je links een vakje met 'kortingscode', wanneer je in dit vakje de kortingscode neerzet en op het plusje klikt dan zal de kortings automatisch berekend worden. 
De korting wordt niet gegeven op verzendkosten.  Deze betaal je apart.  (Wij verzenden vanaf €25 gratis binnen NL)
Kortingscodes kunnen niet worden gecombineerd ; er is één kortingscode per keer mogelijk.


Ik ben mijn kortingscode vergeten. Wat nu ?
Het is niet meer mogelijk om de kortingscode achteraf verrekend uitbetaald te krijgen.  Heb je een kortingscode vergeten, meld het dan dezelfde dag aan ons. 
Wij zullen het dan omzetten in een waardebon.  Alle meldingen over 'vergeten kortingscodes' welke later binnen komen kunnen wij niet meer in behandeling nemen. 



 

 

 





   ​
 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2016 - 2020 Hollandse Kaart | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel